آفتاب نیمه شعبان
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

سلام آقاجونم:امروز خیلی دلم گرفته آخه از دیروز وبم بهم ریخته

تازه محو شده بود اینقد غصه خوردم تا یهویی پیدا

شد..خداروشکر که مطالبم پاک نشده بود مخصوصا تو قسمت نظراتم

که دوستم برام نوشته بود..من یقین دارم همه

وبلاگارو میخونی و میبینی...اینارو به عنوان دل نوشته

لابلای متنام قبول کن آقاجون قرار نیست که فقط متن یا شعر

بنویسم دوست دارم که حرف دلمم بنویسم برات

و به همه دوستام بگم که با آقا دردودل کنید و همینطور که آقا پای

دردودل شما میشینه....یه کمم شما به درد دل آقابرسید...

آقا؟؟؟؟؟دوست دارم قبولم کن که هرکی ردم کنه تورو دارم

اما اگه خدایی نکرده شما ردم کنی میمیرم آقا....بخدا آرزوی مرگ میکنم...

صبح پائیزی یکشنبه 2 مهرماه



نظرات شما عزیزان:

نداي شبنم
ساعت18:55---2 مهر 1391
خيلي خوشحالم كه وبت پاك نشد.خدا رو شكر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.